2 Ocak 2008 Çarşamba

Tatil bitti mi yaaa:(

Back in town...Sunthing İstanbul'dan bildiriyor. Sağ salim yurda döndük... Cuma aksamı eve doğru yola koyulacağız.
En son yazdığımda Lanta'daki son günümüzdü. Son gün (26.12.07) Cantalarımızı hazırlayıp son kez denize girdik. Harika ve sıcacıktı deniz, bulutlarsa gideceğimiz icin ağlıyorlardı...Ardından aksam serefımıze verilen hoşçakal yemeginde tüm tayfayla bulustuk, adresler, telefonlar alındı verildi. Nehir, ben, Ay motorlara atlayıp hoooop sahildeki Job 2 Do konserine gittik.

Tayland'da en keyif aldığımız gecelerden biriydi doğrusu. (Türkçe karakter kullanabilmek ne güzelmişşş!) Süper eğlendik,dans ettik, amcalar çok tatlı çaldılar,videolarını daha sonra ekleyeceğim. Ertesi sabah Trang'a doğru yola çıktık. Akşamüstü 5'de Bangkok'a doğru trene binecektik. Kalkış saatine 1-2 saat kala Trang'daydık, biraz etrafta dolanıp yemek yedik, Trang da oldukça büyük bir şehirmiş ama gezmek için çok zamanımız olmadı. Trene bindik, bu kez 2. sınıf bilet almıştık ve 2. sınıf yataklı vagonlar bu trende kadın erkek ayrı ayrı olduğundan yataksız bilet alabildik. Başlangıçta herşey yolundaydı ama sabaha karşı uyandığımda ormanın ortasında duruyor olduğumuzu gördüm, tren arızalanmıştı ve tam 5 saat ormanda mahsur kaldık. Sonunda 22 saat sonra Bangkok'daydık. O gece yine son bir parti Suannum Night Bazaar yapıp ertesi günü de Siam Square civarında geçirdik, biyerlere gitmeye o kadar üşendik ki ne Wat Pu Tapınağına ne de sarayın içini gezmeye gidebildik.Böylece Tayland'a yeniden gelebilme nedenlerimiz artıyor. Zaten bu seyahatin asıl amacı işi gücü stresi ardımızda bırakıp nefes alabilmekti ki bunu fazlasıyla başardık.
30.12.07'de sabah uçağa bindik,7 saatlik uçuştan sonra Bahreyn'deydik. Bahreyn'de servisle otelimize gittik. Otel deniz manzaralı ve süper lüks bi oteldi ama yorgunluktan öldüğüm için birkaç saatlik gezintiden sonra baygın düşmüşüm, ertesi sabah da 4 saatlik yolculuğun ardından İstanbul'a vardık ve partiden partiye koşup yeni yılı kutladık. Eve döndüğümde yeniden yazacağım, görüşmek üzere...